click to create your own

Tuesday, January 3, 2012

~mencuci biji mata~

menangis tu best kan...di samping dapat mengeluarkan lebihan air hidung yang selau di panggil hingus lalu disedut dalam2 kerana hampir2 cecah lantai, dapat mencuci biji mata n secara langsung xlangsung dapat menchinesse look kan muke sy.....(panjang bebel point utama xmasuk lagi nih, sila sambung bace okeh!)

sedih, sedih sekali.....sedih guling3x bating. tetiber terkena m**** ari ni. kata2 itu menusuk pangkal jantung dan ulu hati. kalau sy de wat salah sila tegur elok2 sy pun akan faham, kalau di jerkah sebegitu rupa cukup menyayat hati rasenyer. sesedih ending citer tentang Dhia saya menangis ari ni. terasa diri ini terlalu bodoh yang sama erti dgn tidak pandai, wat kerja ambik mudah, tidak supervise betul2 n bla...bla...bla...

sungguh sedih menjadi seorang yang tidak pandai ini, amat lah dipandang serong oleh orang2 yang pandai. sy kagum ngn kepandaian mereka tp sy xmampu menjadi seperti mereka. tp sy boleh pelan2 belajar tp amat mustahil untuk jd hebakk sekelip mata...kalau lah.....mmmm (sobsobsob....masih lagi nangis kesedihan ) yang tak terhingga-hingga.

esok mungkin akan tersedih lagi. perlu prepare mental n fizikal malam ni untuk tempuh hari esok. harus, wajib n perlu tabah untuk esok. xperlu emosi, xperlu tunjuk kasihan...kerana sy bukan sesiapa jd sesiapa je boleh sesuka hati nak marah dgn nada yang dipilih oleh anak tekak mereka....sekian.

No comments:

Post a Comment