click to create your own

Saturday, December 31, 2011

~Neu Yar~

tahun baru sudah...ingtkan cuti ari ni tp hampeh tetibe di announcekan malam td ketika annual dinner bertemakan piah2 hujan lebat xcuti dengan alasan keje berlambok tanpa mengecheck, staff mane de keje sgt. sume dah siap =p...huhhh...kecewa guling3x xdapat sambung mimpi pagi td...

sume org berazam ari ni....kite pun ade jgak tp xpe la...kita azam lam hati je la. hati kita muat lagi untuk masukkan 2,3 ketol azam baru campur azam2 lame yang xmahu nyah dari hidup kita...duk la diam2 kat situ.

hati saya malam td rase sakit, sebak je. sedih je rase bile org yang kita syg, kita xtahu die sihat ker, sakit ker, pegi mane, buat ape...kita xde pintu ajaib doremon nk pi check die selalu. kita xde reporter cam reporter suare kartum lam ombak rindu nk report kat kita selau. kita nk tnya setiap saat kita akan di chop date suke jage tepi seluar org...ish kita buntu sbb kita rase kita xpenting sgt. jd kita diam2 je la kat sini. kalau kita tahu org sakit kita doakan die cepat sembuh. kalau kita xtahu pun kita doakan die selamat selalu. sila hidup baik2 walaupun bukan untuk kita yer. sebab kita sayang awk byk2.

xpe lah kita post kat fb kite dah tutup buku untuk 2011 termasuk pasal semalam. kita harap kita dah lupe segala kesedihan kita. kita nk mulakan yang baru...InsyaAllah bersama die lagi.let start fresh.(kite xtahu english kita betul ke x. muet kita band 2. jujur ok!)
Hepy New Year!!!

No comments:

Post a Comment