click to create your own

Wednesday, November 6, 2013

~1001 khasiat VIVIX Shaklee~

Assalamualaikum....dah lame tak bertandang ke sini. dtg2 tetibe je nk kongsi pasal produk shaklee ni... Al-maklumla iolls sekarang ni dah jd independent distributor shaklee ID 946919 (siap gtau ID lagi takut korang xcaye..hihi)...Alhamdulillah...Allah bukakan hati untuk berbisness pulak.... Arini sy nk post info pertama pasal produk shaklee ni.."VIVIX"...
First, jom kita kenali Vivix...ape itu Vivix?? Vivix merupakan produk terbaru Shaklee yang baru sampai ke Malaysia tahun lepas. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

Vivix bertindak dalam 4 cara:

 1. Mempertahankan sel (cell defense)












2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)











3. Memperbaiki sel (cell repair)












4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)














Sekiranya anda tercari2 suplement yang hebat dan berbaloi2 untuk orang2 tersayang yang ingin kekal sihat, cantik dan bahagia...Vivix shaklee adalah jawapannya kerana:
-ia memperbaiki kerosakan DNA
 -mengawal genetik -menghasilkan tenaga yang diperlukan oleh sel
 -membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, sistem imun, sendi, perlindungan antioksidan dan     kesihatan menyeluruh


Siapakah yang memerlukan Vivix Shaklee??
#golongan yang mengidap kanser atau berisiko mengidap kanser akibat keturunan atau kegagalan fungsi mana2 organ
#golongan yang mempunyai ketahanan badan yang lemah
#golongan yang mempunyai masalah selaput mata/penglihatan
#Pesakit SLE
#Pesakit jantung
#pesakit darah tinggi
#pesakit gout
#pesakit stroke
#wanita yang mempunyai cyst
#anti-penuaan
#perokok tegar
#ketagihan dadah

 NOTE: Golongan yang TIDAK disarankan untuk consume Vivix adalah ibu hamil dan ibu menyusu bayi. Jika orang2 tersayang ada masalah diatas, apelah salahnye kita hadiahkan mereka Vivix Shaklee ni...Harga memang berbaloi-baloi...VIVIX = Value of money... tidak salah mencuba kan???Doa, usaha dan tawakal.. 

Bagaimanakah cara pengambilan Vivix?
 ✔ Hanya 1 sudu teh sahaja
 ✔ Setiap hari
 ✔ Sejurus selepas makan
 ✔ Goncang sebelum minum
 ✔ Simpan di dalam peti sejuk

 Jom lihat testimoni pengguna VIVIX...

Jika anda semua berminat untuk mendapatkan Vivix atau nak tahu lebih lanjut tentang Vivix boleh pm/wassap saya Juliana 019-6081224. Ur independent distributor ID 946919.

No comments:

Post a Comment